Geen refunds mogelijk

22 november 2021


🤓 Een aantal maanden geleden kocht ik een online business training aan, speciaal voor beauty professionals in lockdown. (Ik ga geen namen noemen, het is geen Belgische trainster, jullie waarschijnlijk onbekend en reclame maken, zelfs negatief, vind ik hier niet nodig)


😻 Er werd beloofd dat de training geschikt zou zijn voor iedereen in de branche die meer winst wil maken en een betere ondernemer wil worden. Daar heb ik dan wel oren naar! Nu ben ik zelf geen starter meer en heb ik al een redelijk uitgebreide ondernemerskennis. Ik stelde een aantal vragen en werd verzekerd dat de training ook mij een hoop zou bijbrengen.


Niet dus.


😑 Volgens mij was ik binnen de 2 uur klaar (al moet ik wil toegeven dat ik video's altijd op dubbele snelheid afspeel) en het enige gevoel dat ik had was "is dit het nu?". De lessen waren basic en zeer abstract. Nuttig absoluut, maar niet meer voor mij al was dat me verzekerd.


👾 Om die reden vroeg ik een refund. En dat werd me geweigerd. Ze deden niet aan refunds zodat je verplicht werd in de door jou betaalde materie te duiken. Een goed uitgangspunt, maar niet als de training niet bleek te zijn wat je ervan voorstelde.


💭 Ik was geambeteerd. Maar bedacht me ook dat het soms heel moeilijk is om de waarde van iets in woorden over te brengen.

En daarom bedacht ik mijn Fun & Profit refund policy. Vind je binnen de maand na aankoop dat de training het geld niet waard is? Dan krijg je je centen terug.


👊 Zo kan je zonder risico starten en weet ik zeker dat iedere cursist van mij écht gebaat is bij de training.


Wat vind jij ervan als je zo'n geruststelling krijgt?

1 weergave0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven